loading...
سبدهای برتر بورس
sabadbartar بازدید : 955 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب و فیلتر حرفه ای بورس  در دیده بان بورس  شما را از هر وب سایت و خرید سبدهای پیشنهادی بی نیاز می کند.دو محصول فوق حرفه ای فیلتر حرفه ای بورس و اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب شما را بدون کمترین دانش تحلیلی در بورس به یک حرفه ای تبدیل خواهند کرد.

کافیست از محصول  اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب و فیلتر حرفه ای بورس   فیلتر حرفه ای بورس را اجرا نمایید و خروجی ها را یادداشت نمایید  فیلتر حرفه ای بورس  هر روز نمادهایی را که به احتمال 98درصد رشد قیمتی بالای 20درصد را دارند مشخص می نماید.

و بعد از آن جهت اطمینان کافیست اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب از محصول اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب و فیلتر حرفه ای بورس  را اعمال کنید این اندیکاتور با ضریب اطمینان 98 درصد به شما سیگنال ورود یا خروج و حتی هشدار افزایش یا کاهش قیمت را می دهد.

ویژگی های محصول اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب و فیلتر حرفه ای بورس

فیلترحرفه ای بورس

ویژگی های فیلتر حرفه ای بورس

  • استفاده از فیلتر ایچیموکو (برای اولین بار نوشته شده) و نمادهای استراتژی ایچیموکو
  • استفاده از فیلتر CCI
  • استفاده از فیلترstochastic
  • استفاده از استراتژی ویلیام
  • فیلتر قدرت ذاتی سهم
  • فیلتر برآورد فشار عرضه و تقاضای روز
  • فیلتر میانگین متحرک کوتاهمدت
  • فیلتر نمادهای برتر بورس
  • دخالت حجم مبنا
  • دخالت روند ورود و خروج حقوقی ها و حقیقی ها

و دهها شاخص دیگر همگی در یک فیلتر ارایه گردیده اند تا برترین نمادهای با قابلیت سوددهی در هفته های آتی را فیلتر نمایند. برخی از خروجی این فیلتر را مشاهده نمایید.

توجه: این فیلتر دارای مجوز ثبت و نشر مرکز رسانه های دیجیتال می باشد و فروش مجدد ان پیگرد قضایی دارد.

بعد از دریافت خروجی فیلتر برای اطمینان و کاهش صفر درصدی رسک هر یک از نمادها را با اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب مورد رصد قرار می دهیم.

ویژگی های اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

  • هشدار ورود و خروج با ضریب اطمینان 98 درصد(فلش آبی و قرمز)
  • هشدار احتمال افزایش یا کاهش قیمت با ضریب 95درصد (نقاط آبی و قرمز)
  • قابلیت ارسال هشدارهای بالا به ایمیل و تلفن
  • تنظیمات فارسی و امکان شخصی سازی رنگ و شکل و نمودار
  • ترسیم بسیار دقیق روند
  • نمایش نوع روند صعودی(با رنگ آبی) و روند نزولی (با رنگ قرمز)
  • امکان سیگنال یابی روند(عبور قیمت از پایین به بالا نمودار روند سیگنال خرید هست و عبور از بالا به پایین سیگنال خروج می باشد)
  • امکان استفاده از اندیکاتورها بصورت مجزا
  • ارایه اندیکاتورمک دی با قابلیت استفاده از سیگنال های مک دی
  • ارایه اندیکاتور rsi بصورت هیستوگرامی جهت تایید سیگنال های مک دی و قابل استفاده بصورت مجزا
  • ارایه اندیکاتور کیفیت روند قابل استفاده بصورت مجزا جهت حذف سیگنال های ضعیف
  • رسم خودکار سطوح کف و سقف قیمت جهت تشخیص نقاط حمایت و مقاومت با قابلیت شخصی سازی و جابجایی خطوط
  • و دهها ویژگی دیگر همانند شخصی سازی و…..

هشدار:هرخرید فقط برای یک سیستم می باشد برای این منظور جهت جلوگیری از فعال شدن اندیکاتور قف ای پی حتی بصورت تست محصول خریداری شده را روی دو سیستم امتحان نکنید چرا که محصول اصلی نیز غیرفعال خواهد شد و قفل اندیکاتور به این صورت عمل می کند که به ازای هر روز با توجه به تاریخ سرور از روزهای بازه زمانی تحلیل کسر می نماید بعبارتی هر روز سیگنال ها با ضریب خطای بیشتری ارایه می شوند تازمانی که آن بصفر برسد که پس از آن اندیکاتور غیر فعال می شود ولی از روز اول ای پی هر دو سیستم در بلک لیست سرور قرار خواهند گرفت.

در صورت تمایل به اجرای محصول روی دو یا بیشتر سیستم می توانید از تخفیف ویژه 50 تا 90 درصدی استفاده نمایید.

راهنمای استفاده از فیلتر

برای انتخاب سبد سودده و نمادهای پرسود کافیست بعد از دانلود فیلتر را در دیده بان بورس کپی پیست نمایید( راهنمای درج فیلتر حرفه ای بورس )

بعد از اعمال فیلتر نمادها یادداشت نمایید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

لیست نمادها را یادداشت نمایید (بجز نمادهایی که اخرشان عدد دارند)

حال برنامه مفیدتریدر را باز کرده و نمادها را یکی یکی روی پنجره ظاهر کنید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

بعد از ظاهر شدن نماد روی پنجره از منوی insert  و  indicators و   coustom  روی اسم اندیکاتور golsam signalling1  کلیک کنید تا شکل بالا ظاهر شود.

قابلیت شخصی سازی اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

با دو بار کلیک روی یکی از فلش ها وارد صفحه تنظیمات می شوید در اینجا می توانید رنگ و شکل و…… را شخصی سازی نمایید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

هشدارهای افزایش و کاهش قیمت

هشدارهای افزایش قیمت با دایره توپر آبی و هشدارهای کاهش قیمت با دایره توپر قرمز ظاهر می شوند هنگام ظاهر شدن این علامت ها به احتمال 95 درصد قیمت در روزهای آتی افزایش یا کاهش می یابد برای این منظور از این دایره ها می توانید بعنوان یک سیگنال عالی برای خرید فروش روزانه یا نوسانی استفاده نمایید.

هشدارهای ورود و خروج سیگنال

هشدارهای ورود با فلش آبی و هشدارهای خروج با فلش قرمز ظاهر می شوند.و مسلما اگر طبق این هشدارها خرید و فروش نمایید به احتمال 98 درصد ریسک خرید شما به صفر خواهد رسید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

سیگنال های خرید و فروش روند

روی نمودار قیمتی یک نمودار را مشاهده می نمایید که خودش می تواند بعنوان نمای کلی وضعیت سهم را بیان نماید هنگامی اندیکاتور تشخیص می دهد که روند به زودی نزولی می شود رنگ آن به قرمز و هنگامی پیش بینی روند صعودی رنگ آن آبی می شود برای پیش بینی نوع روند صدها شاخص و اندیکاتور دیگر بکار گرفته شده است که اگر هزینه ساعت ها زمان را محاسبه نماییم بالغ بر دهها میلیون تومان خواهد شد.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

سیگنال های ورود روند

شاید بظاهر بنظر برسید وقتی قیمت خط روند اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب را قطع نماید سیگنال ورود یا خروج ظاهر می شود در حالیکه مبنای محاسبات هشدار بسیار بسیار پیچیده تر می باشند به همین خاطر هست که در بعضی جاها قیمت دقیقا روی اندیکاتور حرکت کرده اما هشدار ورود یا خروج ظاهر شده است.

هنگامی که اندیکاتور روند توسط نمودار قیمت از پایین به بالا قطع می شود یک سیگنال ورود مطمین می باشد.

سیگنال های خروج روند

هنگامی که اندیکاتور روند توسط نمودار قیمت از بالا به پایین قطع می شود یک سیگنال خروج بسیار مطمین می باشد.

اندیکاتور حمایت و مقاومت

سطوح حمایت و مقاومت بصورت خودکار روی پنجره ظاهر می شوند و تحلیلگران به راحتی می توانند با یک نگاه نقاط حمایت و مقاومت را مشاهده نمایند.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

از ویژگی های این اندیکاتور اینست که شما می توانید هر یک از خطوط را بر نقاط کف یا سقف بیشتری اعمال نمایید. با دو کلیک روی هر یک از دو خط خط به شکل انتخاب شده تغییر می کند با نگاه داشتن کلیک چپ روی نقطه پایینی می توانید خط را روی نقاط کف بیشتری بکشید و با کلیک روی نقطه وسط می توانید خط را جابجا کنید و با کلیک روی نقطه بالایی می توانید روی هر کدام از کف ها یا سقف ها خط را تراز نمایید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتورهای زیر نمودار قیمت 

هشدارهای ورود و خروج و هشدارهای افزایش یا کاهش قیمت از هر لحاظ کاربر را از هر تحلیلی بی نیاز می کنند با اینحال برای افراد تحلیلگر اندیکاتورهای خیلی موثر دیگری نیز لحاظ شده اند بخصوص اینکه کاربر می تواند هر یک از این اندیکاتورها را بصورت مستقل نیز استفاده نماید.کافیست از منوی درج اندیکاتورها روی اندیکاتور مورد نظر کلیک کنید.

اندیکاتور نوسانگر میانگین متحرک

این اندیکاتور مک دی می باشد که به تنهایی یک سیگنال یاب می باشد که برای کاهش ریسک نیز می توانید از تاییدیه سایر اندیکاتورهای همراه استفاده نمایید.

خط اصلی مک دی با مثبت شدن روند آبی و با منفی شدن روند قرمز می شود عبور خط مک دی از خط سیگنال از پایین به بالا یک سیگنال خرید مطمین و عبور از بالا به پایین یک سیگنال فروش مطمین می باشد.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی نمودار

این همان اندیکاتور rsi  می باشد که بصورت هیستوگرام ارایه شده است که از این اندیکاتور می توان برای تایید سیگنال های ورود یا خروج دیگر اندیکاتورها استفاده نمود(در اندیکاتور اصلی گلسهم نیازی به بررسی جهت تایید خرید یا عدم خرید نیست چون سیگنال ها از هر لحاظ تایید می باشند)

نگاهی به گذشته نمودار راهنمایی کاملی برای نحوه کاربرد ان می باشد.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتور کیفیت روند

این اندیکاتور روند کلی را رصد نموده  از ان نیز جهت تایید یا حذف سیگنال های ضعیف می توان استفاده نمود از این اندیکاتور حتی بصورت مستقل می توان بعنوان یک هشدار ورود یا خروج بخصوص برای میانمدت استفاده نمود کافیست همراه با تغییر رنگ نمودار وارد و خارج شوید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

سایر اندیکاتورهای همراه با اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب  

اندیکاتور کانال نوسان قیمتی

این اندیکاتور بصورت قرضی از تیم آرادتریدت اخذشده است و با توجه به میزان دقت زیادش در رسم حمایت ها و مقاومت ها ترجیح بر این شد که عینا از آن استفاده شود.

چنانکنه از ظاهرش مشخص هست نقاط و کانال های حمایتی و مقاومتی بطور واضح ترسیم می شوند.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتور کانال روند

این اندیکاتور توانایی پیش بینی روند را دارد کافیست هر یک از خطوط را بر نقاط کف و سقف بیشتری تراز نمایید تا علاوه بر پیش بینی روند نقاط حمایت و مقاومت مشخص شوند.

مثلا در شکل پایین با یک نگاه متوجه می شویم که اگر قیمت از خط سبز بالایی عبور نمود باید انتظار ادامه صعود سهم را داشته باشیم در غیر اینصورت باید منتظر اصلاح قیمت شد.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتور میانگین متحرک نمایی

این اندیکاتور میانگین متحرک نمایی 14 روزه را محاسبه می نماید و شکل این میانگین نشان می دهد که اندیکاتور مربوط به روند کاملا متفاوت با اندیکاتور میانگین می باشد.

از این اندیکاتور بصورت مستقل و یا در کنار سایر اندیکاتورها بصورت خیلی موثری می توان استفاده نمود.

اندیکاتورحرفه ای سیگنال یاب

اندیکاتور روند 7

اندیکاتور روند نوع روند را بصورت بسیار دقیقی برآورد می سازد این اندیکاتور نیز صعودی یا نزولی بودن روند را با تغییر رنگ پیش بینی می نماید اما شاخص بکارگرفته شده در اندیکاتور روند در اندیکاتور اصلی golsahm signalling1  بسیار متفاوت می باشند با شاخص های این اندیکاتور چه در نحوه محاسبه چه در پیش بینی روند.

با اینحال از این اندیکاتور بصورت مستقل یا با ترکیب سایر اندیکاتورها می توانید دهها استراتژی اختصاصی خود را طراحی نمایید.

اندیکاتور حرفه ای سیگنال یاب

 

خرید فیلتراختصاصی و اندیکاتور حرفه ای

توجه شود در برخی وب سایت ها فیلترهای رایگان اینترنتی تحت عناوین گول بزن به قیمت 600 هزارتومان می فروشند و مسلما شما خیلی خیلی بیشتر از مبلغ این محصول بصورت متفرقه صرف خرید محصولات متفرقه نموده اید ما به شما تضمین می دهیم این محصول ماحصل 20 سال تجربه ما در بورس می باشد و برای اولین بار منتشر می شوند و مطمپنا در اولین خرید هزینه ان را سود خواهید کرد.

بدون نیاز به یک کلاس آموزش  فقط با چند کلیک کافیست فیلتر را اجرا و نمادها را در برنامه متاتریدر5 مشاهده و اندیکاتور سیگنال یاب گلسهم را اجرا و نمادی را که هشدار خرید ظاهر شده بود بدون چون و چرا دستور خرید بگذارید و منتظر دستور فروش ان توسط اندیکاتور بمانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 656
  • بازدید کلی : 3,400